Welkom bij Huisartsen Maatschap Rozenburcht
Dhr H.P.A. BomMw N. BakkerTel: 010-4507557 |
Dhr S.M. HashemiTel: 010-4505294 |
Mw J.K.S. van WoerdenTel: 010 4509768
|
Mw A.A.R. TewarieTel: 010-4505213
|
Dhr M.A. HofstetterTel: 010-4507333
|
|
De huisartsen zijn gevestigd in een gezondheidscentrum, alwaar meerdere disciplines in en om de zorg zijn vertegenwoordigd zoals een apotheek, laboratorium Star, fysiotherapie en een fitnesscentrum. Bij de huisartsen wordt tevens spreekuur gehouden door praktijkondersteuners ggz, praktijkondersteuners somatiek, diëtiste en podotherapeuten. De assistente kan u hierover verder informeren.
Inschrijven
Bent u verhuisd naar Capelle a/d IJssel, of verhuisd vanuit een andere wijk naar wijk Middelwatering, dan kunt u zich bij de assistente van huisarts van Woerden, Hofstetter, Hashemi of Tewarie aanmelden om in te schrijven als nieuwe patiënt. Praktijk Bakker & Bom is op dit moment gesloten voor nieuwe aanmeldingen. Uw adres moet wel vallen in postcodegebied 2902 of 2903. Ook heeft u nog niet eerder een huisarts in deze wijk gehad. Voor het inschrijven dient u een geldig legitimatiebewijs en verzekeringspas mee te nemen, of een kopie als het om meerdere gezinsleden gaat.
Register as a patient
You can register as a patient of doctor van Woerden, Hofstetter, Hashemi or Tewarie. Your postal code has to be 2902 or 2903, and you have no doctor in district Middelwatering Capelle a/d IJssel. The assistant has a form for registration, please take with you an ID and insurance card (or a copy if you want to register family members).
Griep- en pneumokokkenvaccinatie
Wij hebben de afgelopen jaren op verschillende manieren de griep- en pneumokokkenvaccinaties gegeven op basis van wat voor u en voor ons het beste werkt.
Er zijn een aantal factoren die ervoor gezorgd hebben dat er gisteren erg grote wachtrijen waren ontstaan.
Allereerst vaccineren wij sinds covid in het kader van wijkgericht werken samen met alle praktijken uit de wijk Middelwatering. Alle patiënten komen derhalve naar dezelfde priklocatie in de Rozenburcht. Aangezien het vaccineren op zaterdag zoals de afgelopen jaren geen hogere opkomst van patiënten opleverde, hebben wij dit jaar gekozen voor een doordeweekse dag. Om de bereikbaarheid hoog te houden zijn we alleen woensdagmiddag dicht geweest, in plaats van meerdere dagen. Ten slotte, om de stroming van patiënten acceptabel te houden, hebben wij wederom gewerkt met tijdsloten. Helaas zijn veel patiënten op andere tijdsloten gekomen dan waarin zij ingedeeld waren. Al deze factoren hebben helaas voor overmatige drukte gezorgd.
Wij betreuren uiteraard dat u in een lange wachtrij heeft gestaan. Volgend jaar zal voor een andere indeling gezorgd worden. Hierbij streven wij naar een goede stroming in combinatie met zo optimaal mogelijke bereikbaarheid van de praktijken.
Helaas is een aantal van onze medewerkers op ongepaste wijze aangesproken omtrent de wachtrij. U mag uw kritiek uiten maar wij vragen dit op een respectvolle manier te doen. Agressie richting onze medewerkers, en naar andere patiënten, kunnen wij niet tolereren.
Moet ik naar de dokter?
Sinds 1 oktober is de app Moet ik naar de dokter toegevoegd aan Mijngezondheid.net en Medgemak. Als u een afspraak wilt maken bij de huisarts, loopt u via Moet ik naar de dokter een aantal vragen door over uw klacht. Dit soort vragen stelt de assistent ook als u de praktijk belt. Daarna krijgt u advies of u een afspraak moet maken, of dat u het zelf kunt behandelen. Twijfelt u over het advies van de app, dan kunt u de ingevulde vragenlijst met de huisarts delen.
Kwaliteitskeurmerk NPA
We zijn er trots op dat we vanaf 27 juli 2020 een geaccrediteerde maatschap zijn!
Om in aanmerking te komen voor het kwaliteitskeurmerk van het NPA wordt de praktijk eerst helemaal doorgelicht. Er wordt gekeken naar praktijkvoering, organisatie en medisch handelen. Ook de mening van de patiënt speelt hierin een belangrijke rol. Als de praktijk aan de voorwaarden voldoet wordt voor 3 jaar de accreditering verleend. Daarnaast wordt een verbeterplan opgesteld, waarmee de praktijk aan de slag gaat. Elke 3 jaar komt er iemand van de NPA langs om te controleren of de praktijk nog aan de voorwaarden voldoet en bezig is met de verbeteringen. Om zo te zorgen dat de kwaliteit optimaal blijft.